Payroll medewerker

Payroll medewerker, wat betekent dit?

 
Payroll is een dienst waarbij het bedrijf waar u werkt de administratieve handelingen uitbesteed.
Werken via POSD houdt in dat wij als werkgever een arbeidsovereenkomst voor u opstellen en de
afspraken met betrekking tot uw salaris en de arbeidsvoorwaarden overnemen volgens de CAO. Dit
betekent dat u als payroll medewerker de dagelijkse werkzaamheden uitvoert voor uw opdrachtgever, maar
wij betalen het salaris uit. Verder regelt POSD uw pensioenzaken, uw loondoorbetaling bij ziekte
en beantwoord al uw vragen betreffende verloning, cao, arbeidsovereenkomst of loonstrook.
 

Wat heeft POSD van u nodig

Als POSD uw inschrijving met een geldig kopie van uw paspoort of ID kaart volledig heeft ontvangen, wordt u geregistreerd in ons systeem en ontvangt u per e-mail een arbeidsovereenkomst.
Wij kunnen pas overgaan van betaling van het salaris, als uw gegevens compleet zijn, dus ook een door uw ondertekende arbeidsovereenkomst dient bij POSD in bezit te zijn.
 

Gemak

Wij garanderen u als werknemer de betaling van het salaris, vakantiegeld, vakantiedagen en pensioenafdracht correct worden geregeld. Uw loonspecificatie is altijd digitaal beschikbaar en u kunt deze opvragen via info@posd.nl